Tuesday, August 30, 2011

A Birthday Cake for Aina!

Btw.. lupa nak stori pasal anakanda sulung..

al-kisah birthday si kakak ni 22 July yang lepas. tuk birthday dia ni aku berhajat nak belikan kek. sbb kawan2 kat skool dia sll celebrate birthday. so dia sll tanya bile birthday dia dan teringin nak potong kek dgn kawan2. ble smp birthday dia aritu, aku pon cakap la nnt akan ada la kek tuk dia potong dan makan sama2 dengan kawan2..

rupa-rupanya.... kek kat skool tu parent ne belikan. mmg parent yg ne belikan tp aku ni plak tah la nape jd x tahu pasal tu. aku igtkan mmg teacher celebrate tuk budak2 tu.. hahaha.. teruk betul, bleh plak aku missed info. disebabkan aku da tercakap kat aina, maka aina pon tertuntut la janji2 kosong aku aritu. sorry syg, ibu bukan nak mungkir janji. tp ibu tersilap maklumat... haha

kena plak time tu bi xde, dia keje. aku pon tangguh2 la tunggu bi blk dulu. ble abah blk dah 'termasuk' plak ke bulan Ramadhan. ble da start puase x sesuai la aku nak belikan kek tuk kakak kan... so, terpakse tukar ke plan B....

pada hari raya ke-2 tu, kami belikan kek tuk aina dan potong la sama2 dgn mak2 dan pak2 sedara, nenek dan aki, ibu dan abah, adik dan sedara mara yg lain.. meriah jugak, dan tercapai la jugak hajat si kakak. alhamdulillah, tertunai janji ibu.. cuma terlewat sambut lebih dr sebulan.. hihi.. sorry ye sayang... :) ibu sayanggg kakak!






No comments:

Post a Comment