Sunday, December 19, 2010

Happy tapi takot... :S

Ok, aku sgt happy skrg! Why? Because my hubby's came home. Saya sangat suke. Sekarang rumah saya rase lengkap! Yeay!

So pagi ni, kami mulakan hari awal. Da siap goreng jeput bawang dgn air teh. Da kenyang pon kami berdua. Asalnye nak kuar breakfast tp asik ujan je malas la nak kuar dgn kete, klu merempit dengan moto baru la best. Pagi². Berdua. Anak² tido lagi.. Hihi.. Tp x jadi, so proceed jejemput je la.. OK je, janji kenyang, janji aku happy :)

Sebenarnye ade something yg aku duk nervous, da 2 3 ari senak perot ble pikir hal tu. Something yang sure hubby aku x gemar dan mungkin marah.. Hurm.. Takot. Aku x suke ble dia marah. Cuma doa arap dia x marah sgt dah la.. Silap dr aku so aku ne terima la, padan la muke aku kan...

Dalam happy² aku nervous sgt! Huk... Pray hard Madah!

No comments:

Post a Comment