Sunday, December 19, 2010

Hulala!

Alhamdulillah. Da sampai kampung. Unplanned trip. Tetiba je hubby kate nak blk kg arini. Terus aku masak2 tuk lunch, terus kemas2 rumah, terus kemas2 baju, terus naik kete smp la ke Kuala Terengganu.

Yeay! Tp sure yang paling happy tu adik aku la, Amad.. Sbb dia da lepak umah aku lebih 2 minggu. Bg budak mcm si Amad ni, nak lepak rumah Alom tanpa kawan, tanpa basikal tu satu perngorbanan beb! haha.. Hanya bertemankan anak2 sedara, Alom dia yg garang gile, astro dan xbox.. Jenuh jugak la dia, terkulat2.. Konfem rindu gile kat mak aku.. Tp x ckp je la, takut aku kutuk kot?? Hehe.. (Aku mmg suke buli adik2ku)

Lame rasenye x blk kg. Erm.. lebih sebulan kot.. Sbb bln lepas byk sgt urusan x sempat. Tgh jln td pon hujan jek manjang.. Sejuk gile..

Tgh jln td ternampak signboard IT karnival kat TTC (Terengganu Trade Center) di Bukit Besar. So tgh siap2 nak gi sane. Tunggu adik aku solat maghrib.. Rase ade brg nak bli, tgk dulu la nnt..

Erm.. Da x tau nak tulis ape... Huhu.. See u later!

No comments:

Post a Comment