Sunday, April 3, 2011

cik puteh

tgh ari td lepas pick up aina kat skool, aku terus bwk anak² gi pet shop. hajat nak carikan carp fish gantikan arwah johnny, boifren baru tuk bella.. huhu

sampai je kat kedai tgk stok carp fish kat kedai tu xde yg besar, ade yang kecik² je.

aina mcm x nak carp kecik² tu. warna pon x sama. tp malas dah aku nak pusing² cari pet shop lain, aku beli je la...


so, we adopted this white and red headed carp fish. we named her Cik Puteh.

mesti ade yang pelik ngan post aku ni.. haha!

aku sejak dulu suke namakan semua mende kesayangan aku. tu la sebab nye.... hihi

x tau ngape tp aku suke dorg ade nama. bukan pet jek, teddy bear, or any soft toys klu aku suke aku akan namakan. ble da tua bangka mcm ni pon still x leh nak buang tabiat yg satu ni.. skrg aku perturunkan plak tabiat ni kat anak².

mungkin ble namakan dorg ni, aku akan rase lebih close ngan mende² kesayangan aku tu.




ni soft toy yang aku bli tahun 2001. still ade lg jd mainan anak² plak skrg. mate da buta sebelah, ade satu je mate. nama dia MooMoo. hihihi.. salah satu mende yang aku sayang dan still ade. scooter mosquito aku aritu aku namakan Itto.... hahaha.. tah le... tabiat buruk yang susah nak ilang.. :P

No comments:

Post a Comment