Friday, April 29, 2011

Prince William and Kate Middleton Wedding

oh ya! petang tadi ade Live Wedding Prince William and Kate Middleton. oohhhh sgt jelous! haha! Prince William was my 1st crush ok! aku tido dengan gambo dia, ke mane2 bwk gambo dia, sayang dia sgt dr umo aku 14 tahun! Prince William Arthur Philip Louis Windsor, lahir pada 21 Jun 1982 kat Paddington, London. aku pernah berangan nak jumpe dia, berkawan dengan dia, kahwin dengan dia, hahaha..


tapi itu dulu la. zaman kanak2 aku. ble da makin besar aku patah hati pahtu beralih arah. hehe.. still ape2 cerita pasal dia aku suke sgt bace. sepanjang petang td aku spend bebetul duk hadap majlis dia. ohhh.. the wedding was so beautiful! Kate is a fortunate woman. hope they will live happily ever after. memang sgt2 excited tgk wedding ceremony dorg td. kalau la Lady Diana ade lg, lg gempak td.. hehe..


over plak haku.. hehe.. terasa excitement aku pada Will pada zaman dolu2 datang balik, tu je.. hehe..

No comments:

Post a Comment