Tuesday, April 19, 2011

Extreme Gardening!


misi penyentalan laman masih giat berjalan. hari ni da masuk hari ke 5 aku bermandi peluh, tanah dan cacing. nice! tak kisah je. satu senaman tuk aku untuk sesi penyentalan lemak² jugak. bagos kan? 2 dalam 1, sambil menyelam kite minum air!

gambar tak ambik pon. lupe. patotnye amik gambo sebelom dan selepas baru leh nampak perbezaan kan. excited sgt smp terlupe nak capture gambu² tersebut. arini rasenye da ok skit la. ade la nampak berbeza skit dr yang sebelum ni. mungkin nak bandingkan dgn laman org lain, aku punye xde la menarik pon. baru nak bertateh² nak belajar bercucuk tanam.

lagipon, aku ade plan tersendiri tuk laman aku tu. plan jangka panjang. so sekarang ni, belum pon masuk fasa pertama plan aku. sebab, aku nak tunggu siap dulu rumah kami tu nanti baru la re-decorate balik halaman rumah ni secara serious. sekarang ni cukup la sekadar nak kurangkan semak, sejukkan suasana dan sedapkan mata.. :)

sebulan dua ni, aku plan nak sental rumput² tu pastu nak tanam rumput karpet. da tanam sikit2 kat certain tempat. nnt nak luaskan lagi halaman rumput karpet tu. insyaAllah!

malam ni mcm malam² yang lepas, aku penat mcm nak mati. tp mlm ni ade upah plak, hubby ajak gi kedai roti canai. da lame teringin nak makan roti canai kat kedai dgn bi dan anak². sebelum ni slalu aku lepak mkn dgn anak² je ble bi gi keje, memang terasa x lengkap ble bi xde skali. teringin nak lengkapkan perasaan yang x lengkap itu... :) tunggu lepas isya' nnt kite gi serbu kedai roti canai kat simpang felda kerteh 4! yeay!

No comments:

Post a Comment